tiistai 29. syyskuuta 2015

Nopeat terkut kaikille viela MTC:sta!


Tanaan on meidan viimeinen paiva
taalla, koko paiva ollaan opiskeltu ja illalla luvassa pakkailua ja
apostoli Richard G. Scottin hautajaiset.

Huomenna aamulla me
lahdetaan taalta MTC:sta ja meille selviaa, mihin pain Espanjaa
paadytaan ja kenen kanssa. Huominen ja seuraavat viikot on taysin
mysteereja, mutta tiedan, etta paadyn just mulle oikeaan paikkaan.
Tiedan, etta mihin tahansa pain Espanjaa paadyn, loydan sielta ne
ihmiset, jotka mun on tarkoitus on tavata.

 MTC:sta lahteminen on vahan haikeaa, koska pitaa jattaa kaikki rakkaat ystavat,
mutta samaan aikaan oon ihan tosi innoissani uusista seikkailuista ja siita, etta
paasen vihdoin tekemaan sita tyota, mihin mua on nyt 6 viikkoa
kokopaivaisesti koulutettu taalla ja mita varten oon valmistautunut jo
monta vuotta.

Tasta lahtien meidan P-day on aina maanantaisin,
joten ensi maanantaina kirjoitan teille missa pain Espanjaa olen ja
milta eka viikko lahetyskentalla on maistunut!! Terveiset kaikille :))

P.S. Kiitos Lari ja Kari paketista!! Kirjoitan paremman
kiitosviestin ens viikolla sit kun mulla on enemman aikaa!

1 kommentti:

  1. Susanna, I have started a letter to you, I am hoping to complete it by the weekend... I hope everything goes really well for you, I wish and pray for the best for you xox

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!