lauantai 28. kesäkuuta 2014

Ekan postauksen pitäis kai olla jotenkin kiva

Mä tykkään kirjoittaa blogia, se on ollut yks mun suosikkiharrastuksia jo monta vuotta. Oon kirjottanut mun elämän aikana viittä eri blogia, tää on jo kuudes. Kaikki blogit on ollu ihan huippuja, kaikista oon ollut ihan fiiliksissä ja kaikki on ollut mun näköisiä. Oon käyttänyt mun elämästä aika paljon aikaa siihen että mietin, millaisen blogin seuraavaksi perustaisin tai että miten kehittäisin nykyistä vielä paremmaksi. 
 
Luulin ennen, että syy mun useaan blogiin on ollut se, että vanha ois ollut jotenkin huono ja epätoimiva idea. Mun yks rakkaista ystävistä (joka on myös mun lempibloggaaja) sanos mulle kerran, että kyse ei oo pelkästään kyllästymisestä, vaan siitä, että mä muutun koko ajan. Se, mikä oli maailman paras ja ihanin blogi ja just mun näkönen ja huippusiisti juttu 15-vuotiaana, ei näytäkään 18-vuotiaalta Susannalta enää. 

Nyt päätin tehä blogin, joka näyttää multa just nyt. Ja juttu, josta oon ehkä kaikista eniten fiiliksissä mun elämässä just nyt, on kirkko ja lähetystyö. Vuoden päästä tähän aikaan saatan olla lentokoneessa matkalla kohti yhtä mun tärkeimmistä unelmista ja tää vuosi on mulle erityinen, kun vamistaudun kokoaikaista lähetystyötä varten ja samalla tuun enemmän sellaiseksi ihmiseksi, jollainen haluan oikeasti olla. 

Siksi tämä blogi. Toivottavasti tykkäät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!