sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Tervetuloa blogiin!

Mä oon Susanna ja tää blogi kertoo mun lähetystyöstä ja siihen valmistautumisesta. Lisää tietoa musta saat "Tutustu bloggaajaan" -osiosta, kun taas käsite "lähetystyö" selkenee sulle, kun klikkaat "Tietoa mormoneista ja lähetystyöstä".

Haluaisin toivottaa sut tervetulleeksi mun blogiin ja kiittää siitä, että oot päätynyt tänne.

Mun unelmalukija on sellainen, joka kommentoi ahkerasti, ottaa yhteyttä ja on vuorovaikutuksessa, joka keskustelee mun kanssa ja on aktiivinen. Vaikka tykkäänkin kehuista ja päänsilityksistä, niin toivon ennen kaikkea, että uskallat käyttää kommenttiruutua myös kysymysten, toivomusten ja omien kokemusten esittämiseen. Mä pyrin parhaani mukaan vastaamaan jokaiseen kommenttiin ja olemaan bloggaaja, joka on aktiivisesti vuorovaikutuksessa lukijoidensa kanssa.

Mä haluan tutustua suhun, mun lukijaan, joten esittelethän itsesi ja jätäthän linkin blogiisi, niin pääsen kurkkimaan, millaisia ihmisiä siellä ruudun toisella puolella on.

Jee, tästä se lähtee, toivottavasti te tykkäätte!

2 kommenttia:

  1. Nää sivuthan onkin kiva idea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullakin on varmaan kohta sellaset? :D laita viestiä jos tarviit apua että miten ne tehään!

      Poista

Kiitos kommentistasi!