sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Heinäkuun tavoite: rukoilla enemmän

Yks tapa kehittyä ihmisenä ja tulla paremmaksi lähetyssaarnaajaksi on asettaa itselleen tavoitteita. Haluan täällä blogissa asettaa itselleni tavoitteita ja sitten jakaa kokemuksia niistä mun lukijoiden kanssa ja kirjoittaa siitä, miten oon edistynyt ja miten tavoitteet on siunannut mun elämää.

Heinäkuussa otan itselleni tavoitteeksi rukoilla enemmän.

Rukoilen mielestäni usein.
Aina illalla ennen nukkumaanmenoa pidän iltarukouksen, jossa kiitän kaikista niistä ihanista asioista, joita mulla on elämässä just sillä hetkellä ja pyydän Taivaan Isää auttamaan mua niissä haasteissa, joita mulla on. Rukoilen myös mulle rakkaiden ja tärkeiden ihmisten puolesta ja pyrin rukouksessa saamaan innoitusta siitä, miten voisin itse auttaa heitä ja olla muille ihmisille ilona.
Myös aamurukous ois hyvä tapa, mutta liian usein se unohtuu. Oon tosi aamu-uninen ja pysyn sängyssä niin pitkään kuin mahdollista ja mulla on aina kiire kouluun ja sitten rukous vaan usein unohtuu, vaikkei niin saisi olla.
Me rukoillaan myös meidän perheen kanssa aina iltaisin yhdessä samalla kun luetaan pyhiä kirjoituksia ja aina ennen meidän perheen yhteistä ateriaa.
Rukoilen myös pitkin päivää silloin tällöin, yleensä sillon kun on vaikea tilanne tai kaipaan rauhaa ja lohdutusta. 6-vuotiaana päiväkodissa rukoilin, koska olin jäänyt leluvarastoon jumiin ja halusin sieltä pois ja mun rukoukseen vastattiin nopeasti. Sen jälkeen oon luottanut aina siihen, että mun rukouksiin vastataan ja se on mun ratkaisu lähes mun kaikkiin ongelmiin.

Voisin kuitenkin rukoilla enemmän.
Otan sen mun tavoitteeksi, koska rukoileminen on helppoa ja yksinkertaista, eikä vaadi paljon aikaa tai mitään muutakaan. Rukoilla voi missä tahansa ja mistä tahansa ja se vahvistaa meitä joka kerta. Se lisää meidän kiitollisuutta ja onnellisuutta ja lähentää meitä meidän Taivaallistä Isää kohtaan.

Siksi otan tavoitteekseni heinäkuussa rukoilla enemmän.
Ainakin se aamurukous ois hyvä päivärutiini.


Millaisia kokemuksia sulla on rukouksesta? Onko se  sulle päivittäinen rutiini vai rukoiletko vain erityisissä tilanteissa? Millanen vaikutus sillä on ollut sun elämään ja vastataanko sun rukouksiin? Pitäiskö sun rukoilla enemmän?

Kerron viimeistään kuukauden lopussa, että miten onnistuin ja miten se on vaikuttanut muhun! Ootan innolla kaikkia niitä hengellisiä siunauksia ja kokemuksia ja rukousvastauksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!