sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Tutustu bloggaajaan

Ensiksi pari hauskaa ja satunnaista fatkaa itsestäni. Rakastan festajuustoa. Olen voittanut partiotaitojen suomenmestaruuskilpailuissa joukkueeni kanssa kultaa. Olen elänyt neljä vuotta elämästäni ilman karkkia. Mun bravuuri keittiössä on "double chocolate chunk cookies", eli tuttavallisemmin "Susannan keksit". Mulla meni neljä yritystä, että pääsin inssistä läpi. Oon joskus kaatanut hernekeittoa mun housuille.

Oho, olipas aika monta ruoka-aiheista faktaa.

Sitten nää perusjutut, joita kaikki aina kysyy, että kuin vanha oon ja missä asun ja mitä opiskelen ja mitä haluan tehdä elämässäni ja mitä harrastan ja mistä oon kiinnostunut ja nää. 

Olen 19-vuotias lukiolainen Turusta. Lukuvuosi 2014-2015  kuluu minun osaltani ylioppilaskirjoituksiin ja sosiaalitieteen pääsykokeisiin lukiessa sekä lähetystyöhön valmistautuessa. 
 
Olen intohimoinen partiolainen ja päässyt harrastukseni kautta mm. johtamaan ryhmää, kirjoittamaan juttuja partioaiheisiin lehtiin, käymään mielenkiintoisia kursseja niin leikkimiseen kuin yhteiskuntasuhteisiin liittyen ja johtamaan 3500 hengen partioleiriprojektin netti- ja someviestintää. 

Olen se, joka nostaa aina kätensä, kun kysytään vapaaehtoisia. Partiopestieni lisäksi olen tykännyt aina tykännyt olla mukana mm. koulun oppilastoiminnassa, viime lukuvuotena toimin kouluni oppilaskunnan puheenjohtajana. Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista ja etsin tilaisuuksia päästä vaikuttamaan.

Omassa seurakunnassani opetan pyhäkoululuokkaa 12-14-vuotiaille nuorille. Pidän nuorista ja opin heiltä paljon. Perjantaisin vedän meiän seurakunnassa toimintailtoja 8-11-vuotiaille tytöille, sillon pidetään hauskaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!