lauantai 2. elokuuta 2014

Huhhuh, mikä kesä!

Mulla ois sata aihetta, joista voisin blogata. Viime viikkojen aikana oon ehtinyt kerätä niin paljon kokemuksia ja uusia ajatuksia. Oon viettänyt viikon Italiassa (ah ne maisemat ja se ruoka!), edustanut Suomen Partiolaisia SuomiAreenalla, työskennellyt viikon verran Lounais-Suomen Partiopiirin piirileirin Piirun tiedotuksessa (oon vuoden verran työskennellyt kyseisen partioleirin nettimestarina, mun huipputiimin vastuulla oli leirin nettisivut ja sosiaalinen media) ja viime viikon olin meiän kirkon kansainvälisessä nuortentapahtumassa, festinordissa

Tuun varmasti bloggaamaan joistain kesän aikana hautuneista ajatuksista enemmänkin, mutta just nyt en ehdi. Maanantaina lähden viikoksi minilähetystyöhön. Minilähetystyö on nimensä mukaisesti lyhytekestoinen lähetystyö, mun tapauksessa viikon mittainen. Mut kutsuttiin palvelemaan Oulussa, liikun siellä olevien kokoaikaisten lähetyssaarnaajien kanssa viikon verran, noudatan kaikkia lähetyssaarnaajien sääntöjä ja teen tismalleen samoja juttuja kuin lähetyssaarnaajat tekevät. 

Oon ihan superinnoissani. Evankeliumi ja sen jakaminen muille tekee mut onnelliseksi ja lähetystyö on ollut mun haave pitkään. Nyt mulla on mahdollisuus viikon verran kokeilla sitä, oon varma että se on ihan huippukivaa ja että tuun ens viikolla oppimaan ihan superpaljon asioita, joista tulee olemaan mulle hyötyä niin lähetystyötä kuin muutenkin elämää ajatellen. 

Kun tuun takas, niin lupaan ehdottomasti kertoa mun minilähetystyöviikosta ja kaikesta siitä, mitä oon kokenut ja oppinut. Viikon päästä kuullaan! :)


Halusin tähän jonkun kesäisen kuvan ja mun ystävän Alinan loisto-otos viime kesältä on ehdottomasti sellainen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!