lauantai 23. elokuuta 2014

Tsekkaa: Sister Olivia Bitner

Toinen mun minilähetystyötovereista, Sisar Bitner, kirjoittaa blogia lähetystyöstään ja seikkailuistaan Suomessa.

Sisar Bitner on ehdottomasti yks parhaita lähetyssaarnaajia, joita koskaan oon tavannut. Hänellä on halu tulla paremmaksi lähetyssaarnaajaksi ja oppia uutta koko ajan. Hän opiskelee ahkerasti niin evankeliumia kuin suomen kieltäkin - ja puhuu suomea aikas törkeän hyvin! Sisar Bitner tulee tosi hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, hän osaa kuunnella heitä ja saa heidät tuntemaan olonsa rakastetuksi. Mulla oli suuri etuoikeus olla hänen toverinaan viikon ajan ja oppia tuntemaan häntä. Hän opetti minut näkemään itseni sellaisena, kuin Jumala näkee minut. Hän opetti, ettei minun tarvitse olla kukaan muu, olen juuri hyvä tällaisena kuin nyt olen, että muut ihmiset rakastavat minua tällaisena kuin olen, ja mikä tärkeintä - että Jumala rakastaa minua. 

Lähetystyöblogissaan hänen äitinsä julkaisee Sisar Bitnerin jokaviikkoisen sähköpostin perheelleen, jossa hän vuodattaa sydämensä kyllyydestä viikon tapahtumat ja kaiken sen, mitä hän on kuluneella viikolla nähnyt, oppinut ja kokenut Suomessa. Sisar Bitner kirjoittaa omalla persoonallisella, positiivisella ja innostuneella tyylillään ja saa jokaisen lukijan vakuuttumaan siitä, että lähetystyö on maailman parasta ja Suomi on ihanin maa koko maailmassa. Uusimmassa postauksessaan on myös lyhyesti kerrottu viikosta, jolloin mä olin minilähetystyössä Sisar Bitnerin ja Pacen toverina. 

Sister Bitnerin blogiin pääset klikkaamalla tästä.

Sisar Bitner (vas), minä ja Sisar Pace (ylhäällä) ! (ei me ihan joka päivä käyty mäkkärissä :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!